понедељак, 20. август 2012.

Kockice za pričanje priča


Sećate se ovih kockica?
Najzad su  pre nekih mesec dana dobile svoju pravu namenu, mada tek sad stižem da pišem o tome.
Dakle, iskoristili smo kockice isečene od jedne drvene lajsne širine 3x3cm, koje smo isekli na 3cm dužine. Nismo imali baš pravi alat, pa ni kockice nisu pravilno isečene, a nisu se mogle bolje ni išmirglati. No, ne mari.


M i ja smo zajedno osmišljavali motive koje smo želeli da se nađu na stranama kockica. Ja sam ih iscrtala tankim trajnim markerom crne boje. M je tražio kuburu, mač, papgaja i još par gusarskih rekvizita.
Dodali smo i one standardne, kuću, prozor, fontanu, drvo, cvet, pticu, dečaka, devojčicu, vozila...
Igra se jednostavno: Bacite sve kockice u isto vreme, a zatim na osnovu motiva koje dobijete na stranama okrenutim na gore pričajte priču. Kombinacije su nebrojene, a pesnička sloboda poželjna :)
Ili, bacite jednu kockicu i počnite priču. Zatim neka onaj drugi baci drugu kockicu i nadoveže se na vašu priču, a zatim onaj treći,  i tako dalje. Ova igra je preteška za M, ali stariji drugari bi sigurno uživali.
Nama se dopadaju, M ih koristi i da se sa njima igra prodavnice.

5 коментара:

  1. DIIIIIVENE SU, baš zato što su tako nesavršene!!!! I crteži su super ispali!!!

    ОдговориИзбриши
  2. Kakva dina ideja. Svaka cast!
    Moracu da je ukradem :)

    ОдговориИзбриши
  3. Hvala,
    pomislila sam sto da ih narucujemo iz inistranstva, kad ih je lako napraviti.
    i stvrano je tako

    ОдговориИзбриши
  4. Mi umjesto kockica imamo story stones,naravno,vlastoručne izrade,a smisao je isti :-)

    ОдговориИзбриши
  5. Odlična ideja, iskoristiva i u razredu, jako mi se sviđaju ideje na ovom blogu, pozdrav! :)

    ОдговориИзбриши

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails